Pro-life Україна

"Мама на межі"

Наш новий проект на YouTube

Спеціально для мам та молодих дівчат, які тільки планують вагітність, ми створили проект – YouTube-канал «Мама на межі», на якому жінки діляться своїми важким досвідом пов’язаним з незапланованою вагітністю.

Відверто про жіночі проблеми

Дивіться наші відео на YouTube-каналі «Мама на межі»

Проблема та її рішення, яке ми пропонуємо

Проблема: необізнаність людей, які опинилися у важких умовах перед вибором аборту, що є організації, в які можна звернутися за необхідною психологічною та матеріальною підтримкою.

Рішення: створення і просування YouTube-каналу для широкого охоплення аудиторії і максимального донесення інформації.

Просвітницька діяльність

Опис проекту

Проект передбачає створення і просування YouTube-каналу.
У кожній серії проекту «Мама казала» глядач буде знайомитися з мамою, яка стояла перед вибором аборту: одні зробили і жалкують, інші не зробили і діляться своїми історіями успіху. Основна частина програми — це інтерв’ю, де героїня щиро розповідає про свою історію ведучому.

Проект не має терміну реалізації, діє на постійній основі.

Ціль та аудиторія

сформувати у жінок стійке поняття, що аборт це не єдиний вихід, що ті хто зробив аборт потім жалкують про скоєне, що ті хто все ж таки народив все життя радіють, що в той момент все ж таки передумали. Спонукати тих жінок, що стоять на грані аборту звернутися до нашої організації за допомогою.
Жінки з 14 до 45 років

КРІ
проекту

SMM показники за 12 місяців:
- 100-150 тис. підписників YouTube
- 3-4 млн. переглядів на YouTube
- 1000 глядачів Online

План заходів

Пошук героїв для зйомок – 2 місяці
Створення сценаріїв – 2 тижні
Продакшн 1 сезону – 3 місяці
YouTube просування – 1 місяць

Бюджет
проекту

Вартість однієї серії (з урахуванням просування) – 12 300 грн.
Планується випускати сезон по 10 серій.
Всього – 123 000 грн