Pro-life Україна

Просування сайту
Pro-Life Україна

Проблема та її рішення, яке ми пропонуємо

Проблема: в Україні проблема абортів комплексно висвітлена досить мало. В ході ряду проведених соц.опросів з’ясувалося, що одиниці людей мають уявлення про наслідки абортів та про соц.проекти, які займаються їх профілактикою.

Рішення: дати людям можливість комплексно поглянути на проблему абортів, гормональну контрацепцію, підвищити обізнаність населення країни в даному питанні.

Просвітницька діяльність

Опис проекту

надати інформацію про громадський рух «Pro-Life Україна», про проблему абортів в сучасному суспільстві і способі їх вирішення в Україні та світі.

Проект не має терміну реалізації, діє на постійній основі.

Ціль та аудиторія

Просувати сайт громадського руху "Pro-Life Україна" у пошукових системах та на просторах інтернету
Аудиторія віком 14-45 років

КРІ
проекту

- Охоплення аудиторії (20 тис. відвідувачів/міс.)
- Сайт генерує мінімум 100 звернень жінок/міс.
- Залучення мінімум 5 волонтерів/міс через сайт
- Залучення пожертвувань

План заходів

- Доопрацювання структури сайту
- Реклама в соц.мережах
- SEO-просування сайту

Бюджет
проекту

- Робота агентства – 5 000 грн/міс.
- Написание статтів (20 од. по 1000 грн за од.) – 3 000 грн/міс.
- Купівля посилань на інших інтернет ресурсах (20шт) – 1 500 грн/міс.
- Бюджет на рекламу у соц.мережах – 3 000 грн/міс.
Контекстна реклама – 2500 грн/міс.
- Усього – 15 000 грн